امروز پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403 http://ravanshenasazimi.cloob24.com
0

معاشقه و بازی قبل از آمیزش انجام اعمالی نظیر معاشقه و بازی های تحریک آمیز به زندگی زناشویی نشاط می دهد و برای لذت بخشیدن به زندگی مشترک بسیار سودمند است.

نخست باید عرض کنم که در ارتباط**باید طبق یک برنامه مشخص جلو بری یعنی اول مغازله و سپس معاشقه و بعداز آن ملاعبه و در آخر مقاربه باید انجام بشود.

در معاشقه و بازی قبل از آمیزش ابتدا لباس های یکدیگر را بغیر از لباس زیر در بیاورید.سپس بر روی تخت دراز بکشید و همدیگر را در آغوش بگیرید. به چشمان همسرتان نگاه کرده و لبهایتان را بر روی لبهای وی بگذارید و به آرامی لبهایش را با زبانتان مرطوب کنید. بعد صورت همسرتان را با دست خود گرفته و از پیشانی او تا لبها و چانه اش همه را ببوسید. بوسه بسیار لذتبخش است. سپس صورتش را بلند کرده و گردنش را با لذت بمکید.


کمر و پشت خانمها نسبت به نوازش نیز بسیار حساس است. بنابراین در ادامه کار پشت همسرتان را با پشت دستان خود کمی نوازش کنید و بعد به کمک دهان و هوای گرم بازدمتان از بالا تا پایین کمر او را مرطوب کنید. برای تحریک بیشتر این قسمت می توانید از زبان هم کمک بگیرید.


حالا باید به سراغ سینه های همسرتان بروید. سینه ها را محکم در دستان گرفته و بمالید. بین سینه ها و نوک سینه ها را با زبان لیس بزنید. در این حالت همسرتان موهای شما را می گیرد و صورت شما را به طرف نقاط لذتبخش بدنش میبرد تا آنها را هم بخورید!


بعد از مدتی پایین تر رفته و اطراف ناف را بلیسید. هرگز عجله نکنید و در همسرتان استرس ایجاد نکنید و با آرامش کار خود را انجام دهید. به آهستگی پایین تر بروید و صورت خود را روی لگنش قرار دهید و آنقدر آنجا را بخورید و مک بزنید که وی دیگر نتواند چیزی بگوید!

 


یک نقطه بسیار حساس دیگر بدن خانم،داخل رانهایش است. شما می توانید زبان خود را سفت کرده و اینجا را لیس بزنید یا با دستتان به آرامی نوازش کنید. بهتر است پاهایش را باز کنید و منطقه بین لبهای خارجی واژن و ران را بخورید،مطمئن باشید که با این کار  همسرتان را بسیار تحریک خواهید کرد.


اگر بازهم بدنبال نقطه حساس بدن خانم می گردید،می توانید گودی پشت زانو را با زبانتان تحریک کنید یا بمکید.
بعد از اینکه همسرتان به اندازه کافی تحریک شد و صداهای حاصل از لذت جنسی او را شنیدید، دستان خود را زیر باسن او قرار داده و به او اجازه دهید پاهایش را باز کند و روی شانه های شما بگذارد.حالا با نوک زبان به کلیتوریس ضربه های تند و پشت سرهم بزنید.هنگامیکه این عمل شما او را دیوانه کرد،کلیتوریس را مثل لب ببوسید.مطمئن باشید که لذت فوق العاده ای خواهید برد.
درواقع بسیار مشکل است که با یکدیگر معاشقه کنید و هنگامی که هردو تحریک شدید، با هم آمیزش نداشته باشید. اکنون شما و همسرتان کاملاً مشتاق آمیزش جنسی می باشید و این آمیزش بسیار شیرین و رضایتبخش خواهد بود.

 


گاهی لذت بازی و معاشقه بیشتر از آمیزش است. چنین تصور کنید که شما شکارچی هستید و همسرتان شکار شماست.تمام بدن او را موبه مو جستجو کرده و تحریک نمایید.این بازی برای هردوشما بسیار لذتبخش خواهد بود.


 

حسن معاشقه و بازی این است که شما به تمایلات جنسی و نقاط حساس بدن همسرتان بیشتر آشنا می شوید و او هم نقاط دیگر لذتبخش بدن شما،غیر از آلتتان، را هم کشف می کند.تمام لذت آمیزش در تحریک اندامهای جنسی خلاصه نمی شود. بعلاوه آمیزش بعد از معاشقه لذت جنسی را مضاعف می کند.

 

انجام معاشقه و بازی قبل از آمیزش می تواند برای زوجهایی که ارضا شدن خانم برایشان مشکل است،بسیار کمک کننده و مفید باشد

و بدانید که بیش از 70% از مشکلات زناشویی ناشی از اتاق خواب و عدم شناخت زوجین از این مطالب می باشد لذا هدف از آوردن مطالب فوق جهت شناخت بیشتر بوده، به این امید که گامی در جهت گرم شدن کانون خانواده ها برداشته باشیم.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه